Cara Merawat Diabetes Kronik Dengan Shaklee

Diabetes boleh terjadi kepada yang tua mahupun muda. Malahan terdapat juga diabetes di kalangan kanak-kanak akibat pengambilan makanan atau gula-gula yang berlebihan. 

Diabetes bukan sahaja terjadi kepada mereka yang berbadan gempal. Mereka yang kurus kering juga berisiko mendapat diabetes.

Tanda-tanda penghidap diabetes :
  1. Cepat dahaga
  2. Cepat letih
  3. Berat badan turun dengan mendadak
  4. Luka lambat sembuh
  5. Cepat kencing
  6. Sering rasa kebas pada jari kaki dan jari tangan
Selain dari penggantungan kepada ubat-ubatan hospital, anda boleh mengambil supplement Shaklee sebagai ikhtiar untuk cara merawat diabetes. 

Pengambilan supplement  yang konsisten boleh membantu anda bebas dari diabetes untuk seluruh hidup anda. Namun perlu diingat, amalan gaya hidup dan pemakanan yang sihat haruslah diambil berat.

Untuk supplement premium anda disarankan mengambil Vivix Shaklee.

Vivix merupakan satu-satunya supplement di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. Ini bermaksud sel badan yang rosak akan terus dibaiki dan digantikan dengan sel yang baru iaitu sel yang sihat dan kuat. Vivix amat berkesan untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu penyakit jantung, diabetes dan juga darah tinggi.

Kandungan Utama Vivix Shaklee


Ramai pesakit diabetes telah sembuh dengan Vivix. Amat berbaloi mengambil Vivix jika dibandingkan dengan kos rawatan, ubat-ubatan dan juga masa anda sepanjang anda bergantung dengan rawatan hospital.

Klik gambar untuk paparan lebih jelas.





Disebabkan fungsi Vivix iaitu memperbaiki sel yang rosak, rata-rata pengguna Vivix akan mendapat manfaat menjadi awet muda.
Badan sihat, wajah muda. Bagus bukan. 

Vivix berharga RM475. Anda berminat untuk mendapatkan Vivix untuk diri anda atau untuk ibubapa tersayang? 


Sila hubungi saya (call/sms/whatsapp) di nombor 018-5776940





No comments:

Post a Comment