Vitamin C Untuk Awet Muda

Selalu kalau nak awet muda mesti ramai yang ambil kolagen kan? Sebab kolagen ni yang akan memastikan kulit sentiasa tegang. Bila kulit tegang, tak ada la garis halus atau kedutan. So kulit nampak muda gitu.


Tapi saya tak makan kolagen untuk awet muda. Sebaliknya saya amalkan Vitamin C Shaklee sebagai petua awet muda saya. 


Kenapa Vitamin C?
Sebenarnya Vitamin C lah yang membentuk kolagen kulit. Vitamin C merupakan satu-satunya vitamin yang tidak boleh dibina sendiri oleh tubuh. Maknanya nak taknak kita kena ambil Vitamin C dari luar sama ada melalui pemakanan atau supplement.

Vitamin C yang saya syor adalah Sustained Released Vita-C 500mg Shaklee. Kenapa? Baca di bawah :

● Sebiji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 biji buah oren. Larat ke kita nak makan buah oren sampai 7 biji sehari? Cuba kira pula berapa ringgit harga oren sebiji.

● Vitamin C Shaklee bersifat melepaskan secara perlahan iaitu Sustained Release. Vitamin C cepat termusnah. So Vitamin C Shaklee akan melepaskan 100gram Vitamin C setiap jam. So tak adalah berlaku pembaziran Vitamin C akibat termusnah.

● Vitamin C Shaklee.adalah semulajadi. Tanpa bahan kimia. Tanpa pewarna dan perasa tiruan. So memang selamat dan jangan risau kesan sampingan.

Sebotol Vitamin C Shaklee berharga RM92 dan boleh bertahan sehingga 6 bulan jika anda mengambil sehari 1 biji. Kos sebulan lebih kurang RM15. Murah tak?

Vitamin C Shaklee lazimnya di ambil bersama supplement B complex, Vitamin E dan juga ESP untuk mendapat hasil yang super duper berkesan untuk kecantikan serta kesihatan kulit. 

Sila hubungi saya segera untuk pembelian Vitamin C Shaklee. Boleh call, sms or whats app saya di 012-2827736 atau 018-5776940. 

No comments:

Post a Comment