Cara Elakkan Keletihan Yang Melampau




Letih. Ramai dan selalu sangat perkataan ni disebut. Letih sebab keje banyak, letih sebab masalah banyak, letih nak hadap jem, letih study dan macam-macam faktor yang buat kita jadi letih.

Tak syok la kalau asyk letih je kan. Kadang-kadang boleh buat orang rasa meluat bila kita sebut letih. Macam la orang lain tu tak letih. Betul tak?

So kurang-kurangkan lah sebut perkataan letih tu. Kita boleh control badan kita melalui minda. Bila minda kita cakap letih, so letih la badan tu nanti. Kena rajin-rajin ajar minda tu cakap saya tak letih, sikit je keje ni, sekejap je jem ni, sambil jem leh dengar radio, dan sebagainya.



Secara tak langsung minda kita send signal ke tubuh yang kita tak letih. So kurang la satu stress kita. Balik rumah nanti tak de lah nak marah-marah anak dah. Senang tak?

Selain dari mengawal minda, rajin-rajin la amalkan supplement anti letih shaklee ni. Iaitu B Complex dan juga Vitalea. Dua supplement ni mampu memberi tenaga walaupun anda sibuk mana sekalipun. Pendek kata boleh jadi superwoman lah lepas amik set anti letih shaklee ni.



Vitalea yang lengkap dengan vitamin dan mineral ini merupakan multivitamin yang pertama dicipta di dunia. Ia paling cepat melarut dalam tubuh. So lepas makan tu tak payah tunggu sehari dua. Kita dah boleh rasa kesan kembali cergas dalam beberapa jam lepas ambil. Ni pengalaman saya sendiri tau

B Complex lengkap dengan rangkaian vitamin b yang tubuh perlukan juga berperanan sebagai agen penenang tubuh serta saraf. So tak de lah lagi rasa tegang urat tu kalau tengah banyak keje.

Jom dapatkan sekarang set anti letih shaklee ni dari saya.



Vitalea rm88 (120 biji)
B Complex rm52 (120 biji)


Hubungi saya di 018-5776940. Wassap pun boleh ye. Penghantaran percuma secara COD di kawasab ipoh iaitu di KFC atau Pizza Hut Medan Gopeng 

No comments:

Post a Comment