Petua Jimat Kos Ubat-ubatan Anak

Kalau anak-anak kecil ni memang selalu diserang demam, selsema or batuk kan. Cuaca sejuk or panas lebih sikit mula la dapat sakit itu ini. Masuk sekolah pula berjangkit penyakit rakan sekelas. So parents yang baik akan bawa anak ke klinik untuk mendapatkan rawatan. Kalau anak demam jangan dibiarkan ye sebab risau akan diserang sawan tarik.

Selalunya kos rawatan anak di klinik lebih kurang RM30 termasuk konsultansi doktor. Konsultansi doktor sahaja pun rm5-rm10 jika di klinik swasta. Jika di hospital swasta pula kos konsuntansi bernilai rm50 tak termasuk ubat lagi. Kalau nak free boleh pegi ke hospital kerajaan tapi kena korbankan masa sikit la sebab kena tunggu giliran yang teramatlah panjang. Parents sekarang kebanyakkan sibuk so ramai ambil pilihan ke klinik atau hospital swasta.

Dalam bajet bulanan keluarga juga mesti ada bahagian kecemasan iaitu kos doktor serta ubat. So di sini saya nak ajar macam mana kita nak elakkan anak dari midah sakit juga macam mana nak berjimat dengan mengurangkan atau menghapuskan terus kos klinik serta ubat anak.

Shaklee ada multivitamin iaitu Vitalea For Children. Saya amat galakkan ibu bapa untuk bekalkan anak dengan supplement ini untuk membina sistem pertahanan badan yang kuat. So anak tak mudah sakit. Anak akan ada lebih banyak masa untuk bermain dan belajar kerana tidak perlu terlantar baring akibat tidak sihat. Ibu bapa juga tidak kelam kabut ambil time off atau cuti untuk membawa anak ke klinik  atau menjaga anak yang sakit di rumah.

Kenapa Vitalea For Children ni bagus? Kerana ia mengandungi kesemua vitamin dan mineral termasuk zat besi untuk melangkapkan nutrisi harian anak. Bagi anak yang gemar makan jajan atau cerewet memilih makanan amatlah disyorkan Vitalea ini. Rasa manis vitalea for children adalah dari bahan semulajadi so ia tidak akan merosakkan gigi. Rasa anggurnya yang sedap juga amat digenari oleh kanak-kanak. Ia boleh dihisap juga dikunyah.

Maklumat lanjut boleh lihat gambar di bawah.




Testimoni :



Promosi Buy 3 Free 1 : Februari 2015


Sebotol Vitalea for children berharga rm111 dan mengandungi 60 biji. Untuk bulan promosi Februari 2015, setiao pembelian 3 botol vitalea for children anda akan mendapat 1 lagi botol vitalea secara percuma. Nampak tak berapa untung dan jimat beli Vitalea for children bulan ni.

Untuk pembelian juga pertanyaan lanjut sila hubungi saya di  018-5776940.

Selain dari Vitalea for children

No comments:

Post a Comment