Surirumahtangga menjana pendapatan

Desakan hidup zaman sekarang menjadikan wang segala-galanya. Tanggungjawab utama semakin tidak diendahkan. Yang penting wang. 


Padahal yang utama dan paling berharga adalah masa. Tapi kebanyakkan masa telah dihabiskan untuk mencari wang.

Kebanyakkan ibu sekarang bekerja bagi menampung perbelanjaan keluarga. Kasih sayang kepada anak semakin dikurangkan. 

Berikutan dengan itu, gejala serta masalah sosial semakin mencanak naik. Anak-anak memberontak berikutan kekurangan kasih sayang.

Saya juga merupakan salah seorang ibu yang bekerja dari pagi ke malam, isnin hingga jumaat. Belum lagi dikira kursus-kursus, mesyuarat dan lain-lain.

Sejak menjadi pengedar sah shaklee, saya dapat lihat masa depan saya dan keluarga. Saya yakin jika saya rajin berusaha, saya dapat merealisasikan impian saya untuk menjadi surirumah sepenuh masa dan dapat juga menjana pendapatan yang lumayan.

 
Anda yang lain juga boleh. Mari kita sama-sama berusaha untuk menumpukan perhatian kepada keluarga sambil mencari rezeki dari rumah.

Hubungi saya untuk bersama-sama mengejar impian ini. Saya akan bimbing anda dengan bantuan rakan-rakan yang lain.

Lia 0185776940
No ahli shaklee 930391

No comments:

Post a Comment